Dostępna jest nowa wersja VOYAGER 10.00
Nowa wersja jak zwykle przynosi nieco nowości oraz poprawki funkcjonalne i poprawki wykrytych i zgłaszanych błędów.
Nowa wersja jest do pobrania na stronie VOYAGER.
1. Nowa funkcjonalność: Raporty podsumowujące zawierające zestawienia danych:
– prace zaległe z rozdziałem na stopnie zaległości [%]: >100, >50, > 25, >10
– lista prac nieaktywnych
– lista prac ze zmienionym czasookresem (rescheduled)
– lista prac, dla których zmieniono podstawowy czasookres wykonania
– raporty prac za okres pomiędzy kolejnymi raportami podsumowującymi
– niezamknięte zlecenia remontowe
– niezamknięte zapotrzebowania
2. Raportów podsumowujące z rozdziałem na superintendenta statku oraz superintendenta ds. elektrycznych i radiowych
– automatycznie podczas synchronizacji w biurze w wybranym dniu tygodnia
– z poziomu menadżera komponentów
3. Konfigurowanie terminów oraz ustawień generowania raportów podsumowujących w oknie konfiguracji statku
4. Nowe funkcjonalności dla prac okresowych
– możliwość dezaktywacji pracy
– możliwość dodawania notatek dla pracy
5. Rozszerzenie funkcjonalności wydruku pracy o notatki oraz listę raportów wykonania pracy
6. Poprawki zgłaszanych błędów
A new version of VOYAGER 10.00 is available
The new version, as usual, brings some new features as well as functional fixes and corrections to detected and reported errors.
The new version is available for download on the VOYAGER website.
1. New functionality: Summary reports containing data summaries:
– overdue work divided into arrears levels [%]: >100, >50, >25, >10
– list of inactive works
– list of works with a changed time period (rescheduled)
– list of works for which the basic due date has been changed
– work reports for the period between subsequent summary reports
– unclosed work orders
– unclosed requisitions
2. Summary reports with a division for the ship’s superintendent and the electrical and radio superintendent
– automatically when synchronizing in the office on the selected day of the week
– from the component manager
3. Configuring the deadlines and settings for generating summary reports in the ship configuration window
4. New functionalities for periodic jobs
– possibility of deactivating the job
– ability to add notes for job
5. Extending the work print functionality with notes and a list of job completion reports
6. Fixes for reported bugs