FAQ Frequently Asked Questions
Tak, system przystosowany jest do instalowania przez personel nie posiadające uprawnień administratora. Do przeprowadzenia samodzielnej instalacji potrzebna jest wersja instalacyjna VOYAGER taka sama jak na pozostałych stacjach roboczych – najczęściej najnowsza wersja oraz plik konfiguracyjny.
Szczegółowa instrukcja instalacji VOYAGER na nowej stacji roboczej dostępna jest w zakładce „Manuals”.
Link do pobrania instrukcji
Tak, system przystosowany jest do skonfigurowania przez personel nie posiadający uprawnień administratora. Do przeprowadzenia samodzielnej konfiguracji potrzebny jest plik konfiguracyjny. Konfigurację można zapisać w postaci pliku konfiguracyjnego z innej – działającej stacji roboczej lub serwera.
Szczegółowa instrukcja konfiguracji VOYAGER na nowej stacji roboczej dostępna jest w zakładce „Manuals”.
Link do pobrania instrukcji
Empty
VOYAGER posiada dwie bazy portów. Bazę centralną z ponad 1500 najpopularniejszych portów świata oraz bazę lokalną używaną w Daily Reports.
1) Jeżeli danego portu nie ma na liście dostępnych portów oznacza to, że nie został jak dotąd dodany do listy portów używanych w Daily Reports.
Aby dodać port do listy należy w menu okna Daily Report wybrać pozycję ports i w oknie menadżera portów dodać port z listy po lewej stronie do listy pop prawej stronie i kliknąć update.
2) Managers > Peżeli portu nie ma na liście po lewej stronie (baza centralna) to należy zwrócić się do administratora systemu (voyager@euroafrica.com.pl) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www systemu o dodanie portu. Po otrzymaniu pliku konfiguracyjnego należy wgrać go do systemu i postąpić zgodnie z instrukcją z punktu 1.
Aktualna lista portów jest dostępna na stronie www systemu w podstronie „Downloads”.
Empty
Empty
Empty
Empty